Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door gebruik te maken van het contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Zoeken
Ben je op zoek naar een product, maar kun je het niet vinden? Heb je het gewenste product gevonden, maar wordt in de omschrijving niet helemaal duidelijk wat er bedoeld wordt? Deze Veelgestelde Vragen pagina van Westland Verpakkingen bieden u het antwoord.
Vragen
Mocht je vraag hier niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op via 0174-750429.
Of mail ons; [email protected].
We helpen je graag! Onze klantenservice staat voor je klaar en geeft een passend én persoonlijk advies. Bij ons ben je geen nummer, maar een gewaardeerde klant. Daar hechten we waarde aan.
Bedrukte producten, zoals tassen, dozen of webshopzakken, vragen om een persoonlijke aanpak. Laat aan ons weten wat je wensen zijn en wij gaan voor je aan de slag. We voorzien je van een snelle reactie, een heldere offerte en een professionele drukproef. Ook als we niet meteen een passend antwoord voor je
hebben, dan laten we dit weten. We gaan voor je op zoek en houden je op de hoogte.
Ons doel is prettige service bieden en tevreden klanten. Dat kunnen we bereiken door samen te werken!
Met vriendelijke groet,
Het team van Westland Verpakkingen
1 Bestellen
1.1 Wat houdt 'dit is een bestelartikel' in?
Als het een bestelartikel is duurt de levering langer.
Wij streven er altijd naar onze producten zo snel mogelijk te versturen. Dit betekend binnen 1 á 2 werkdagen.
Helaas is dit niet altijd mogelijk.
Zo ook met dit artikel. Wij hebben dit artikel niet standaard op voorraad. Daardoor zijn wij afhankelijk van onze leverancier welke een langere levertijd heeft.
De levertijd kan dan ongeveer 10 werkdagen worden. Houd daar dus rekening mee.
1.2 Kan ik bestellen waarvan de voorraad op '0' staat?
Ja, dat is mogelijk. Een groot deel van onze producten hebben we op voorraad. Hierdoor kunnen we je bestelling meestal binnen 1 dag al versturen. Als dit niet lukt, dan nemen we hierover contact op. Indien je zeker wilt weten wat de levertijd wordt, raden we je aan (telefonisch) contact op te nemen. Zeker als je dringend iets nodig hebt. We kunnen je dan direct vertellen wat de levertijd is van het gewenste product.
2 Retour
2.1 Kan ik bestelde producten retour zenden?
Ja, je kunt producten retour zenden als deze na ontvangst niet naar wens zijn. We raden je aan hierover contact met ons op te nemen, dan kunnen we de retourzending beoordelen. Ook zullen we meedenken voor een passende oplossing en je adviseren over de beste methode om dit te retour te sturen.
2.2 Wat kost het om producten retour te sturen?
Dit verschilt per situatie. Soms is het gratis, maar soms worden de retourkosten gedeelte of geheel in rekening gebracht. We adviseren om hierover voor het retour sturen altijd eerst contact op te nemen met Westland Verpakkingen.
3 Verzenden
3.1 Wat zijn de verzendkosten bij DHL?
- Bij DHL kost een standaard pakket € 6,49
Dit geldt voor levering in Nederland en bij pakketten met een gewicht van max. 22 kg.
Naast het gewicht zijn de afmetingen van het pakket ook van belang voor het berekenen van de verzendkosten. Hierdoor kan het gebeuren dat wij je bestelling als 2 pakketten moeten versturen, ook als het gewicht minder dan 20 kg is. Het volume is dan niet volgens de richtlijnen.
Kijk voor meer informatie over de pakketkosten en verzendkosten naar verschillende landen op
https://www.westlandverpakkingen.nl/nl/service/shipping-returns/
4 Bedrukken
4.1 Kan ik een bedrukking bestellen via de webshop?
Nee, dat kan niet. Een bedrukking iets speciaals. Afhankelijk van het product wat bedrukt gaat worden en de bedrukking zelf, kunnen de kosten verschillen. We raden je aan hiervoor contact op te nemen met Westland Verpakkingen. Op basis van je wensen kunnen we een vrijblijvende offerte voor je opstellen en een drukproef toesturen. Zo weet je vooraf waar je aan toe bent en pas na akkoord op de opgestelde offerte, zal het product bedrukt worden.
5 Winkelen
5.1 Zijn jullie alleen een webshop?
Ja, wij verwerken onze bestellingen alleen online. Het is niet mogelijk om zonder afspraak langs te komen om producten ter plaatse uit te kiezen. Wel is het mogelijk om op afspraak in ons magazijn langs te komen om een product te bekijken voor dat je de bestelling wilt plaatsen of om op afspraak je bestelde producten op te halen. Neem voor het maken van een afspraak contact met ons op.
5.2 Kan ik een product vooraf bekijken voordat ik het bestel?
Ja, dat is mogelijk, maar alleen op afspraak. Als je een product eerst even wilt bekijken, dan ben je van harte welkom in ons magazijn, nadat we hier een datum en tijd voor hebben afgesproken. Neem gerust contact op voor meer informatie hierover of het maken van een afspraak.
5.3 Kan ik bij jullie pinnen?
Nee, dat is niet mogelijk. Daarom is het belangrijk dat we een vestigingsadres en e-mailadres van je ontvangen, als je langskomt om een product te bekijken, welke je na goedkeuring zou willen bestellen. Je kunt de producten dan direct meenemen, indien dit voorradig is (anders sturen we het later zo spoedig mogelijk toe). Dan sturen we de factuur digitaal toe, waar een betaallinkje bij zit. Indien je niet beschikt over een e-mailadres, dan kan er via een Tikkie betaald worden, welke we naar je mobiele telefoonnummer kunnen sturen. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.